Рада ЄС призупинила мовлення чотирьох пропагандистських ресурсів РФ у Євросоюзі: серед них медведчуківський Голос Європи

Рада ЄС ухвалила рішення призупинити мовлення ще чотирьох пропагандистських ЗМІ у Євросоюзі. Йдеться про Voice of Europe (Голос Європи), РИА Новости, Известия і Российскую газету.

Про це у пʼятницю, 17 травня, повідомили на сайті Ради.

Там зазначили, що ці засоби масової інформації перебувають під постійним прямим чи опосередкованим контролем керівництва Російської Федерації, відіграють важливу роль у просуванні та підтримці агресивної війни Росії проти України, а також у дестабілізації сусідніх країн.

Зокрема, країна-агресорка неодноразово спрямовувала інформаційні маніпуляції проти української держави та її органів влади, українських громадян, а також європейських політичних партій, особливо в період виборів, шукачів притулку, російських етнічних меншин, гендерних меншин та функціонування демократичних інститутів в ЄС та його державах-членах.

Водночас відповідно до Хартії основоположних прав, рішення Ради ЄС не перешкоджатиме зазначеним російським ЗМІ і їхнім працівникам здійснювати іншу діяльність, окрім телемовлення, у ЄС. Йдеться про дослідження та інтерв’ю.

Поширення російської пропаганди в ЄС — що відомо

29 березня у спільному розслідуванні німецької газети Spiegel і чеської газети Denik N повідомлялося, що депутат німецького Бундестагу Петр Бистрон отримував кошти від «російської мережі впливу».

На сайті Голос Європи (Voice of Europe) регулярно публікували заклики європейських політиків припинити допомогу Україні, а деяким авторам цих закликів, як стверджує чеське видання Denik N, за це платили гроші.

28 березня прем’єр-міністр Бельгії Александр Де Кроо заявив, що депутати Європейського парламенту отримували гроші від країни-агресора за поширення російської пропаганди. За його словами, між бельгійськими та чеськими спецслужбами «була тісна співпраця» зі знищення російської пропагандистської мережі.

27 березня МЗС Чехії запровадило санкції проти екснардепа від забороненої партії ОПЗЖ Віктора Медведчука. У пресрелізі відомства зазначалося, що Медведчук керував «операцією російського впливу» з Росії на території Чехії через платформу Voice of Europe.

25 квітня депутати Європарламенту ухвалили резолюцію щодо протидії спробам Росії втручатися в європейські демократичні процеси.

Реклама:

5 травня віцепрезидентка Європейської комісії Вера Юрова заявила, що медіаплатформа Голос Європи, підконтрольна екснардепу від забороненої партії ОПЗЖ Віктору Медведчуку, може увійти до 14-го пакету санкцій Європейського Союзу проти Росії.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *